مردم ولایی روستای عشرت آباد نیشابور با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، حماسهای زیبا از جنس بصیرت و ولایتمداری خلق کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مردم ولایی روستای عشرت آباد نیشابور با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، حماسهای زیبا از جنس بصیرت و ولایتمداری خلق کردند.
لینک کوتاه این خبر
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!