دهه هشتادیهای نیشابوری عملیات تروریستی و جنایت وحشیانه استکبار را در کرمان محکوم کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ دهه هشتادی های نیشابوری عملیات تروریستی و جنایت وحشیانه استکبار را در کرمان محکوم کردند.
\r\n
لینک کوتاه این خبر
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!