مردم شهیدپرور و بابصیرت مردم روستای فدیشه میان جلگه با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید پیمان کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛همزمان با سراسر کشور، مردم شهیدپرور و بابصیرت مردم روستای فدیشه میان جلگه با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید پیمان کردند.
لینک کوتاه این خبر
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!