فرماندار رشتخوار برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از مردم این شهرستان دعوت به عمل آورد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ فرماندار رشتخوار برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از مردم این شهرستان دعوت به عمل آورد.
انتهای خبر/
لینک کوتاه این خبر
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!