به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ یعقوبعلی نظری در نشست شورای اداری استان که در محل دانشگاه فنی و حرفهای مشهد برگزار شد، اظهارداشت: در انتخابات ۱۱ اسفندماه همه ما نقشی برعهده داریم و یکی از دلایلی که در این مکان جلسه فوق را تشکیل دادیم، مرور اقدامات و وظایفمان در روز انتخابات است.
\r\nاستاندار خراسان رضوی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه عنوان کرد: توقع ما از همه بخشها این است که صددرصد آمادگی کمک به دستگاههای درگیر در امر انتخابات را داشته و از امروز تا پایان انتخابات به نوعی باید آماده باشند.
\r\nوی تصریح کرد: از نظر نیروی انسانی و آمادگی الزاماتی باید کمک کنیم تا در امر برگزاری انتخابات خللی وارد نشود و به نحو شایستهای این رویداد برگزار شود.
\r\nنظری با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات ادامه داد: در اصل مشارکت، دعوت فرد به فرد و چهره به چهره یک ضرورت اعتقادی، حاکمیتی و ملی ما است و باید آن را وسعت بدهیم.
\r\nاستاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ستاد انتخابات استان فعال است و مرحله به مرحله امور را دنبال میکند. تمام شهرستانها مورد بررسی قرار گرفتند و با عنایت الهی همه آمادگی دارند تا انتخابات را به خوبی برگزار کنند.
\r\nوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوزه انرژی اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت آینده تا روز شنبه با توجه به برودت هوا و بارندگی در سطح استان، حداکثر همکاری همه بخشها با دستگاههای متولی ضروری است تا هم دستگاهها و هم مردم در مدیریت مصرف نقشآفرینی خوبی داشته باشند.
\r\nنظری افزود: پیشبینیهای لازم را با توجه به برودت هوا و حجم بارندگی و بارش برف خواهیم داشت تا در روز انتخابات مردم دچار مشکل نشوند. در عین حال ضرورت مدیریت ۷۲ ساعت آینده برای جلوگیری از بروز حادثه اهمیت دارد و همه دستگاهها هم باید همکاری لازم را داشته باشند.
\r\nاستاندار خراسان رضوی تاکید کرد: همه دستگاههای اجرایی استان تا روز شنبه ۱۲ اسفند آمادگی ۱۰۰ درصدی داشته باشند. با توجه به برودت هوا و بارشها همچنین شهرداری مشهد، شهرداریهای شهرستانها و مجموعه راهداری از آغازین ساعات روز جمعه، زمینه حضور مجریان انتخابات و مردم را در شعبات اخذ رای به نحوه شایستهای فراهم کنند.
\r\nانتهای خبر/
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!