به گزارش صبح توس به نقل از تسنیم رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران در خصوص اینکه آیا در زمینه سهمیه بندی بنزین اتفاق جدیدی رخ داده، گفت: هیچ اتفاق جدیدی در خصوص شارژ کارتهای سوخت مردم اتفاق نیفتاده است.\r\n\r\nوی افزود: در تمامی کارتهای سوخت شخصی، 60 لیتر بنزین سهمیهای و 150 لیتر بنزین با نرخ آزاد در ابتدای هر ماه شارژ میشود و مالک خودرو بعد از استفاده از بنزین سهمیهای، میتواند از کارت سوخت شخصی خود برای دریافت بنزین با نرخ آزاد به میزان 150 لیتر استفاده کند و اگر باز هم نیاز به خرید بنزین داشت، میتواند از کارت سوخت جایگاهها استفاده کند.\r\n\r\nسخنگوی صنف جایگاهداران تصریح کرد: بیش از یکسال است که سهمیه بنزین با نرخ آزاد در کارتهای سوخت شخصی، 150 لیتر است و هیچ تغییری در سهمیهبندی و یا تغییر قیمت بنزین، نداشتهایم.\r\n\r\nانتهای پیام/
لینک کوتاه این خبر
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!