به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ غلامحسین قنبری، مدیرکل اداره ثبت احوال خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار صبح توس از اجباری نبودن شناسنامه عکسدار جهت اخذ رای خبر داد.
\r\nوی افزود:اطلاعیه 24 ستاد انتخابات کشور عکس دار بودن شناسنامه اجباری نیست و افراد میتوانند با در دست داشتن شناسنامه بدون عکس برای انجام رای به شعب اخد رای مراجعه نمایند.
\r\nقنبری عنوان کرد: ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان امروز تا پایان ساعات رایگیری فعال و اماده خدمت رسانی هستند که عکسدار بودن شناسنامه الزامی نیست و میتوانند با شناسنامه بدون عکس رای بدهند اما در جهت تسریع احراز هویت بهتر است با یکی از اعضای خانواده که دارای شناسنامه عکسدار است به شعبه اخذ رای مراجعه کنند.
\r\nوی خاطرنشان کرد:کسانی که دارای شناسنامه با جلد قرمز هستند، میتوانند برای دریافت کدملی به یکی از ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و یا کد ملی را از سایر مدارک شناسایی خود استخراج نمایند.
\r\nانتهای پیام/
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!