سید ناصر نعمتی در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به آغار فعالیت «استودیو انتخابات» در ساختمان شهدای دولت استانداری خراسان رضوی از امروز، ۲۶ بهمن، اظهار کرد: مسئولین کمیتههای ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستانهای خراسان رضوی روزانه در این استودیو حاضر میشوند تا در مورد آخرین رخدادهای انتخاباتی با خبرنگاران گفتوگو کنند.
\r\nوی افزود: ما از رسانههای مختلف دعوت میکنیم نمایندگان خود را به صورت کتبی به استانداری معرفی کنند تا تمهیدات لازم برای حضور آنان دیده شود؛ خبرنگاران میتوانند با حضور در این استودیو، سوالات خود را از روسای کمیتههای ستاد انتخابات و فرمانداران استان مطرح کنند و در مورد سوالات و پیامهای مردمی نیز با آنان گفتوگو و تبادل نظر داشته باشند.
\r\nمدیر روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: فعالیت استودیوی انتخابات تا پایان روز اعلام نتایج نهایی ادامه خواهد داشت و اوج فعالیت آن نیز در روزهای برگزاری انتخابات و شمارش آرا خواهد بود. ما سعی میکنیم با یک جریان اطلاعرسانی شفاف و سریع با تمام رسانهها و مردم در ارتباط باشیم.
\r\nنعمتی ادامه داد: زمان فعالیت این استودیو محدود به ساعت خاصی نیست، اما زمان مشخص حضور مهمانان توسط ادارهکل روابط عمومی استانداری به نمایندگان رسانهها اطلاع داده خواهد شد.
\r\nانتهای خبر/
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!