منتخب مردم شهرستان های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میانجلگه گفت: راهبرد و هدف اصلی من ایجاد وحدت، وفاق و همدلی در نیشابور بزرگ است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سیدیحیی سلیمانی گفت: راهبرد و هدف اصلی من ایجاد وحدت، وفاق و همدلی در نیشابور بویژه بین مردم و ارکان حاکمیت است.
وی افزود: قطعا وحدت، همدلی و وفاق مقدمه توسعه برای نیشابور بزرگ است و تمام توان خود را برای انجام این مهم به کار خواهم گرفت.
لینک کوتاه این خبر
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!