مولوی سید حسامالدین حسینی، امام جمعه روستای مژن آباد خواف در گفتوگو با «صبح توس» اقدام تروریستی دشمن در گلزار شهدای کرمان را ناشی از درماندگی و ناتوانی دشمن خواند و افزود: دشمنان جمهوری اسلامی از درماندگی و بیچارگی دست به چنین اقدامات جنایتکارانهای میزنند.
\r\nوی بیان داشت:امروز اگر دستان دشمنان این انقلاب به خون ملت بی گناه که عاشقانه برای تجدید پیمان با سردار دلها در گلزار شهدای کرمان حضور پیدا کردند، ناشی از ضعف و بدبختی دشمنان است.
\r\nوی افزود: امروز دشمن آمده و عزیزانی را که در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها حضور پیدا کردند را به شهادت رسانده و این از دیدگاه هر انسانی هر نوع بشر و مسلمانی محکوم و ما نیز این جنایت را محکوم میکنیم.
\r\nمولوی حسینی در ادامه بیان داشت: شهادت افتخار عظیمی است که نصیب هر کسی نمیشود اما شهادت در کنار مرقد مطهر شهید سردار سلیمانی افتخار بسیار بزرگی است.
\r\nانتهای پیام/
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!