مولوی سید حسام‌‌الدین حسینی، امام جمعه روستای م‍ژن آباد خواف در گفت‌و‌گو با «صبح توس» اقدام تروریستی دشمن در گلزار شهدای کرمان را ناشی از درماندگی و ناتوانی دشمن خواند و افزود: دشمنان جمهوری اسلامی از درماندگی و بیچارگی دست به چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای می‌زنند.

\r\n

وی بیان داشت:امروز اگر دستان دشمنان این انقلاب به خون ملت بی گناه که عاشقانه برای تجدید پیمان با سردار دلها در گلزار شهدای کرمان حضور پیدا کردند، ناشی از ضعف و بدبختی دشمنان است.

\r\n

وی افزود: امروز دشمن آمده و عزیزانی را که در مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها حضور پیدا کردند را به شهادت رسانده و این از دیدگاه هر انسانی هر نوع بشر و مسلمانی محکوم و ما نیز این جنایت را محکوم می‌کنیم. 

\r\n

مولوی حسینی در ادامه بیان داشت: شهادت افتخار عظیمی است که نصیب هر کسی نمی‌شود اما شهادت در کنار مرقد مطهر شهید سردار سلیمانی افتخار بسیار بزرگی است.

\r\n

انتهای پیام/