به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حسن کاظمی شب گذشته در جلسه هماهنگی با سر بازرسان انتخابات در محل فرمانداری شهرستان مشهد اظهار کرد: با تمهیدات صورت‌گرفته انتخابات در ۱۴ حوزه انتخاباتی و ۲۳ منطقه در مشهد مقدس یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

\r\n

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مشهد گفت: باتوجه‌به اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات صورت‌گرفته است.

\r\n

وی افزود: طی جلسات مستمر با بازرسان و سر بازرسان حوزه‌ها بر جهاد تبیین و استفاده از کلیه ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید شده است.

\r\n

کاظمی بیان کرد: جلسات آموزش بازرسان و عوامل اجرایی حوزه‌های انتخاباتی در حال انجام است و انتخاب و ساختار حوزه‌ها مشخص شده است.

\r\n

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مشهد ضمن تشریح وظایف بازرسان انتخابات بر عمل مطابق قانون و برگزاری انتخابات سالم و حضور عوامل اجرایی انتخابات در جلسات هماهنگی در محل فرمانداری شهرستان مشهد تأکید کرد.

\r\n

وی از مدیران مناطق خواست نسبت به معرفی بازرسین و شروع فرایندها اقدام کنند.

\r\n

کاظمی در پایان به ماده ۲۸ انتخابات اشاره کرد و گفت: بازرسان مسئول حسن انجام انتخابات هستند و باید بر اساس قانون رفتار کنند.

\r\n

انتهای پیام/