به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سیدیحیی سلیمانی گفت: راهبرد و هدف اصلی من ایجاد وحدت، وفاق و همدلی در نیشابور بویژه بین مردم و ارکان حاکمیت است. 
 وی افزود: قطعا وحدت، همدلی و وفاق مقدمه توسعه برای نیشابور بزرگ است و تمام توان خود را برای انجام این مهم به کار خواهم گرفت.