نوجوانان دهه هشتادی و نودی کاشمر از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ نوجوانان دهه هشتادی و نودی کاشمر از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
\r\n\r\n
انتهای پیام/
لینک کوتاه این خبر
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!