به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ صبح امروز جلسه ویژه برنامهریزی حضور گروه جهادی پزشکی بسیج سازندگی در شهرستان سرخس در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
\r\nدر این جلسه برنامهریزی شد تا پزشکان متخصص مورد نیاز و پزشکان عمومی به مدت دو روز در شهرستان مستقر و ویزیت و درمان نسبت به مراجعهکنندگان انجام شود.
\r\nخدمات گروههای جهادی با کیفیت و بیمنت است
\r\nحسن نوریزاده در این جلسه با اشاره به همکاری خوب دولت و بسیج گفت: هدف دولت سیزدهم این است که از ظرفیتهای بسیج استفاده کند.
\r\nفرماندار سرخس تصریح کرد: هر جا با بسیج همگرا و همراه شدیم نتیجه خوبی را برای مردم داشتیم.
\r\nوی با بیان اینکه از حضور گروههای پزشکی و بسیجی در سرخس تجربههای بسیار خوبی داریم، خاطرنشان کرد: خدمات گروههای جهادی در حقیقت خدمات با کیفیت و بیمنت است.
\r\nانتهای پیام/
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!